ABC: esimene lubadus

Merilyn 30 @Naiiv

…ja saingi vahepeal 30!

Kunagi olin ma kindel, et 30-aastaselt olen raudselt abielus ja mul on vähemalt üks laps. Nüüd on see rong ilmselgelt läinud ja mina hiljaks jäänud… Aga õnneks pole asjad väga lootusetud – eelmisel nädalal avastasin, et kõht on nii suur, et varbaid enam ei näe. Sellega seoses kardan, et varsti muutub see koht siin kultuuriblogist beebipäevikuks.

See ei ole koht silmade pööritamiseks, ausõna! Vähemalt siiani on mu rasedus olnud võrdlemisi ebatraditsiooniline: pole iiveldust ega kõrvetisi, paistes jäsemetest või tujukõikumistest rääkimata. Vast saan siis ka sellega hakkama, et ei muutu ninnunännutavaks emmeks, kes kohutavalt tahab maailmaga oma nunnukese iga eluhetke jagada. Püüame ikkagi professionaalseks jääda, eks ole!

Annan siis endale – ja teilegi – lubaduse, et talletan siia endiselt mõistlikku juttu. Beebi ja emaduse osas võiks see siis tähendada asjalikku näpunäiteid ja enda kogemusel põhinevaid soovitusi, mida teha ja millal millele mõelda.

Sellealast kirjandust ja materjali muidugi jagub, aga ühtegi n-ö “noore vanema käsiraamatut” ma leidnud pole. Vähemalt enda ja oma tutvusringkonna jaoks võiks selle probleemi lahendada ja vajalikud tarkused kompaktselt ühte kohta kokku koguda. Vaatame, kuidas ma sellega hakkama saan. Siit see (võib-olla) tuleb: beebi ABC.

Leave a Reply

