Anna meile hoogu :)

Jah, ma ei ole ammu siia kirjutanud, ma tean. Ma olen mitmeid kordi selle eest ka mööda päid ja jalgu saanud – tuleb välja, et mind ka reaalselt loetakse. Aga tõele au andes: ma kirjutan küll. See on mu töö ja mu lõbu. Ja mõlemast saate ka teie osa. Lugege mu artikleid või kuulake NimmerSchmidti laule.

Selle viimase väljundiga, mis klassifitseerub suuresti “lõbu” kategooria alla, on viimasel ajal eriti palju tegemist olnud. Novembri alguseks on bändil väljas juba neli singlit, sõnade kirjutamisega oleme Fredy ja Anderoga vaeva näinud aprillist alates rohkemgi veel.

Detsembris tahame NimmerSchmidti debüütplaadi välja anda, et need kirjutatud sõnad ja muusika (selle tegemine on puhtalt poiste rida, mina suudan igipõlise kirjatsurana ainult sõnade osas kasulik olla) rohkemate inimesteni jõuaks. Just täna saime Fredyga ühele viimastest lugudest sõnad tehtud, nüüd on veel kaks-kolm pingutust veel ja kogu plaadimaterjal ongi olemas.

14 lugu. Vähemalt on hetkel plaanis just nii palju laule plaadile panna. Eks muidugi aeg ja õhuke rahakott tahavad ka oma sõna sekka öelda. Võib-olla tuleb ühele neist alla vanduda ja lugusid seekord vähem teha. Niigi on juba mitmed sõbrad ja tuttavad imestanud, et kuidas küll ühel debüütplaadil nii palju materjali olla saab – tavaliselt pannakse sinna vaid kümmekond lugu. Mis seal ikka, meie katsume tublimad olla. Õigemini poisid katsuvad, mina lihtsalt toetan neid sõnas, pildis ja vaimus :)

Sain eelmisel nädalal ühe video valmis. Laulu ja muusikat on seal ka, aga põhiasi on see, et Fredy ja Andero räägivad seal. Sellest, miks ja millist muusikat nad teevad ja mida nad saavutada tahavad. Esmaspäeval laadisime selle video Hooandja portaali üles ja nüüd näete seda teie ka. Ja äkki leiate isegi aega ja finantsi meile hoogu anda, kui teile poiste jutt või muusika meeldib. Siis me saame kõik vajalikud salvestamised ja miksimised tehtud ja plaadi tehases valmis trükitud!

Iga sent, mis meid 2000 eurole lähemale viib, on kulla hinnaga, sest Hooandja kaudu saame raha kätte ainult siis, kui saame kokku kogu palutud summa… Igaks juhuks ütlen, et ka neil, kes projekti toetavad, on kaks võimalust: kui me raha kokku ei saa, saavad kõik oma toetuse tagasi; kui me raha kokku saame, saavad kõik toetajad endale täpselt sellise kingituse, nagu annetatud summa juures lubatud. Võimalus on saada endale näiteks bändi pildiga kasulikke ja toredaid meeneid, valmivaid plaate ja kutseid esitluskontsertidele.

Esimese nädalaga on kokku kogunenud peaaegu 300 eurot, mis on väga suur asi. Aega on aga jäänud vaid kolm nädalat…. Ja nüüd on see koht, kus lisaks poistele (ja meie kassile Bellale, kes samuti videos figureerib) teen ka mina suuri kutsusilmi ja nunnut nägu, isegi ripsmeid plaksutan: palun anna noorele ja uuele eesti muusikale hoogu!


No kas nad pole mitte nunnud?!

Leave a Reply

