Appi! Nüüd!

Kui Sul veel ei ole Facebooki kontot, on viimane aeg see endale teha. Või kui Sa seda postitust loed, hakka juba kontakteeruma kõigi sõprade-tuttavate-sugulastega, kellel see on. Sest mul on just Sulle üks palve.

Osalen nimelt FBI ConcertClubi aastaloosi superfinaalis, kus võistlevad minu ja teise finalisti tantsuvideod. Finaali võitja selgub juba homme, esmaspäeva õhtul. Hääletada ja videoid vaadata saab FBI ConcertClubi Facebooki lehel http://www.facebook.com/pages/FBI-ConcertClub/159246876395. Loodan siiralt, et Sul on pool minutit aega, et mind võiduni aidata!

Võit kujutab endast aastast priipääsu kõigile BDG korraldatavatele üritustele Baltikumis (sh Red Hot Chili Peppersi kontsert juulis ja minu suure lemmiku Muse’i kontsert detsembris), lisaks veel 20 tasuta kinokülastust Solarises, aasta jagu CD-sid Sony plaadifirmalt jne. Minu lemmikosa on ühekordne võimalus kohtuda isiklikult ühe artistiga lava taga – kas ma juba mainisin, et Muse tuleb Eestisse ja ma väga tahan neid näha?

Minu jaoks tähendab aastaloosi võit Väga Palju. Sinu jaoks poolt minutit oma ajast ja võimalust reaalselt keegi väga õnnelikuks teha. Selleks logi ainult oma Facebooki, mine FBI ConcertClubi lehele, märgi hääletusribal täpike minu nime ette ja kui oled eriti suur toetaja,  vajuta veidi allpool minu video lingile “like” ja/või lisa oma kommentaar. Iga hääl loeb, just Sinu oma võib olla otsustav!


Palun-palun-palun ja suur aitäh juba ette! :)

Leave a Reply

