Head pühad!

Nii, järgnevad paar päeva olen ma sarnaselt kõigi teistega tõmbunud n-ö pere rüppe ja ei kavatse url väga aktiivne olla. Aga ma tahtsin enne seda lihtsalt kõigile häid pühi soovida. Ja seda ka öelda, et kui rohkem ja vähem kahtlased tervisemured ja mingid jamad välja arvata, siis vähemalt eraelus on mul praegu ikka pagana hea aeg (sest mul on endiselt maailma kõige parem mees EVER) ja ma soovin kõigile, et teie saaks olla sama õnnelikud kui mina :)


Ega siis muud, kui musid – ja ärge unustage hääletamast Eesti Top 7 ja Aastahiti edetabelis!

Leave a Reply

