Külmkapiromantik

Note to self: fetalaadne toode tuleb kohe ära süüa, umbes kahe nädalaga digimuutub see isegi hea sissepakkimise korral hallitusjuustuks (ja mitte selleks heaks).

Mudisin natuke tausta ja päisepilti, tundub sumedam lahend eelmisega võrreldes. Ma ei tea, kas asi on selles, et NO heli- ja valguspuldis on päevasel ajal urrima külm või milleski muus, aga see eelmine sinine toon hakkas vaikselt jäisena tunduma. Nagunii on jäide ja lumi ja siniseks külmunud [sisesta vabal valikul suvaline/suvalised kehaosa/kehaosad] tulekul, nii et aitas naljast. Mõtlesingi, et kaua läheb, et kõik uuesti roheliseks muutub (kõik mu blogilahendid on seni vähemalt mingi aja mingit rohelist tooni olnud) – täpselt tänaseni läkski. Hoopis teistmoodi, kui alguses, aga siiski.

Nii esimese kui ka teise lõigu jutuga haakub täiesti loogiliselt järgmine mõte, mida ma olen juba tükk aega mõlgutanud: Kunagi, kui mul on päris oma külmkapp, võõpan ma selle siniseks, kriipsutan vajalikest kohtadest ära ja panen ukse peale hoolikalt viimistletud sildikese. Ja hakkan seda hellitlevalt TARDISeks kutsuma. Mul on kuri kahtlus, et kogu see nali võiks välja näha umbes selline:


Ja, Kadri, ei varasta mu mõtet ära! (:

Leave a Reply

