Kuvandid ja müüdid ja …

Ma parem ei maini seda L-tähega asja, aga just see on see, millega ma tegelen. Olen muidugi osaliselt omaenda ajakavast maas, aga samas olen saanud ka materjale, mille peale varemalt poleks tulnudki. Nüüd ma siis üritan oma tähelepanu aina rohkem ja rohkem sinna suunas suunata.

Hea uudis on kindlasti see, et L-i kogumahtu olen ma suutnud suurendada 11 lehekülje võrra. Ja see tähendab lisaks juurdekirjutatule ka mõningaid kärpeid varasema teksti osas. Nii et kokkuvõttes win. Täna õhtuks loodan veel mitu-mitu lehekülge juurde saada. Parem igatahes oleks.

Aga, jah, kõrvaltoas laulavad endine ja praegune Laika Virgini solist kahehäälselt biitlite laule (28. esitletava plaadi ümbris on sama seksikas kui sisu – uhke tunne). Mis teeb fakti, et väljas on märg ja külm (rõlge, noh!), palju talutavamaks. Ülehomme pean ennast pealinna ajama, nii et olgu olla väljas sama chill kui sees! Ja nädalavahetuse matk… Ma tean, et ma ei tohiks, aga ehk olen enne/pärast seda tublim?


Tüüp mainis täna korduvalt K-tähega asja. Meelitav, aga kriipi.

Leave a Reply

