The Importance Of Being…

Ostsin täna üle… Ma isegi ei kujuta ette, üle KUI pika aja karbitoitu. Olen sellest viimastel kuudel üsna eemale hoidnud ja lähtunud põhimõttest, et teeme ise süüa või sööme väljas või… Noh, jah, vahel lähevad ka (mitte minu algatusel) loosi City või McDonaldsi külaskäigud.

Igatahes. Rääkisin mõni aeg tagasi Liisiga sellest ja kahepeale tuli pähe, et ega tegelikult karbitoit ei ole ju rämpstoit – keegi on selle lihtsalt valmis teinud, nagu ka kodus teeks, ja karpi pannud. Ja see on tegelikult ju ainus vahe nn “päris-toiduga”. Mõtlesingi siis tubli oravana selles lõputöö-rattas joostes, et hoiaks aega kokku ja tuletaks vanu aegu meelde.

Aga, noh, ilmselt olen ma hea värske toiduga ära hellitatud. Taaskohtumine karbitoiduga oli üsna negatiivne. Vale soolasus, liiga palju maitseaineid, kuiv liha jne. Kõht protesteerib ja mina koos sellega. Jah, karbitoit on mugav küll, haarad soojaletist kaasa ja võid kohe selle alla kugistada ja siis oma asjadega jooksvalt edasi tegeleda. Aga ilmselgelt olen hakanud maitseelamust ja endale sobivust palju rohkem hindama… Ära hellitatud, ma ju räägin.

Ega ma vist selle postitusega suurt midagi informatiivset ei tahtnudki öelda. Lihtsalt, vahel võiks natuke mõelda selle peale, mida ja kuidas sa sööd – ja ilmselgelt ka sellele, KES selle söögi on teinud. Oma kokavaist on kuningas, isegi rohkem kui oma silm. Sest paljast vaatamisest kõhtu täis ei saa. Ja kui ka saaks, siis ilmselt maitset sellest ei tunneks. Aga maitse ON oluline. Selle pärast ei vaielda – selle pärast kakeldakse!


Muidu – täna Geni Muddha Bhunkile, selecta Helina teeb kosmost!

One thought on “The Importance Of Being…

  1. Nagu öeldakse – söömine on ainuke töö, mis toidab. Järelikult võiks seda teha ju hästi. Karbitoiduga taaskohtumise šokikirjeldusest saab teha järelduse, et ju sa siis oled vahepeal inimeseks muutunud (see on kõrgem aste tudengi järel, muide ;))

Leave a Reply

