Mida ma tahan?

See on veel üks neist küsimustest, mida tihtipeale küsitakse. Tegelikult on see ju värskendav, et kas siis enne jõule või sünnipäeva tuntakse huvi, mida sul vaja on või mis sulle meeldiks, selle asemel, et osta poest näiteks kole tass ja see mingeid komme täis tuupida, mille vastu ilmselt kingi saajal allergia on.

Aga sellest hoolimata on raske sellele küsimusele vastata. Tahaks ju palju asju. Nagu nädalaks-kaheks reisile sõita või siis endale suur teler või ilus suur kesklinnas paiknev korter saada. Kui ma olin väike ja uskusin veel sellesse, et kui viie- või seitsme õielehega sireliõis leida ja see ära süüa, läheb soov täide, küsisin ma alati endale hobust.

Aga kuidas sa ütled midagi sellist inimestele, kes sulle kinki üritavad leida? Kuna nädala pärast tuleb sünnipäeva pidada, siis olen seda “Mida sa tahad?” juba üsna mitmest allikast kuulnud. Aga ma ei ole mingit adekvaatset vastust veel kellelegi öelda suutnud. Ehk on ka asi selles, et ma tõesti ei oska lambist endale midagi soovida, sest praegu on asjad niigi hästi ja midagi lisaks ei oskagi väga soovida.

Kui nüüd pikalt ja pikalt mõelda, siis ainus niiöelda taskukohane asi, millele ma olen suutnud mõelda, on mingi spaateema. Sest olgu, kuidas on, tööd on mitmes kohas palju ja isegi kui stressi kui seesugust ei ole, siis mingid pinged on ikka varmad tekkima. Kas siis istuvast tööst või libedast teest või teab, millest.

Igatahes oleks super ju saada näiteks mingi odav nädalavahetuse pakett kahele kuskil spaas või muus taolises kohas. Siis tuleks aeg tõepoolest maha võtta ja natuke endaga tegeleda. Kuigi päris üksi ei tahaks seda teha, nii et kaaslane oleks hea ja ma juhtumisi tean kedagi, kellel ka seda vaja oleks ja kellega seda jagada oleks ka tore (:

Lihtsalt massaaž oleks ka tore. Või mingi Aura priipilet. Või mingi… Ma isegi ei tea, misasi. Lihtsalt mõtlesin, et oleks mõnus midagi sellist saada, millele ise tavaliselt raha kulutada ei raatsi. tahaks ju küll, aga alati tuleb midagi argisemat ette ja need plaanid tuleb jälle tulevikku lükata.

Tegelikult teeb ju ka see rõõmsaks, kui lihtsalt kallid inimesed kokku tulevad ja näitavad, et nad on sinu jaoks olemas, kui sa neid palud. Aga me elame juba kord sellises kapitalistlikus Lääne ühiskonnas, et ega niisama ju ei saa. Võib saada, aga alati tahaks ju külalisena midagi omalt poolt ka anda. Tean seda omast käest.

Üks asi meenus tegelikult nende soovinimekirjadega küll. Kunagi kuulsin või lugesin kuskilt, et kui oma soovid kirja panna, siis lähevad need palju suurema tõenäosusega täide. Muigasin, mis ma muigasin, panin kirja umbes kümmekond tol hetkel üsna utoopilist asja, nagu näiteks Placebo kontserdil käimise ja Canoni fotoaparaadi ja kellestki ülesaamise. Ja poole aasta pärast oli suurem osa kirja pandud asjadest olemas või tehtud.

Peaks äkki uuesti proovima:

* spaa / massaaž vms
* väike puhkus välismaal
* vinüülimängija
* tore Roskilde festival 2011
* MUSE’i live
* DJ-mikserpult
* Ewert & The Two Dragons / Mainekk / Leegitsev Sidrun / Badass Yuki / Vaiko Eplik ja Eliit (2) CD-d

PS! Kes plaanib lilli tuua, võiks teada, et mul ei ole mitte ühtegi vaasi.


Või, noh, puid on ka vaja (:

Leave a Reply

