Palju õnne, EV!

Täna sain kõne oma emalt, kes ajas mu oma tervitusega kapitaalselt segadusse. “Palju õnne sünnipäeva puhul!” kõlas kuidagi paar nädalat LIIGA vara. Aga, tõepoolest, hetkeks mõtlesingi, et mida põrgut, mu oma ema unustab ära, millal mu sünnipäev olema peaks. Aga loomulikult lahendas hetk hiljem mu eksistentsiaalse kriisi, selgitades, et ikka vabariigile.

Ehk siis – palju õnne sünnipäevaks, Eesti Vabariik! Lennart rääkis vist Fredyle meie vanast traditsioonist, nii et taas kord on 24. veebruar muuhulgas see päev, millal me vabariigi sünnipäeva auks kodus viina võtame. Viimati, kui ma seda Eestis tähistasin, ehk siis 2009 Lennarti juures, siis läks lõpuks ikka üsna käest ära. Aga, noh… Üks kord aastas ju võib vist. Eesti eest!

Noh, jah. Ausalt öeldes ei oska ma peast öeldagi, kui vanaks vabariik täna sai, sest selle asemel on mul hoopis teine asi mõttes. Sest täna sai kolm kuud, mis on isiklikus plaanis ju palju tähtsam. Nii ei saagi midagi parata, kui esiplaanil on hoopis see tähtpäev, mitte üldse Eesti asi, kui nii võib öelda.

Aga Eesti asi on ikka teema. Raadio2-s on päev otsa ainult eesti muusikat lasknud ja nüüd on teleris Eesti Laulu lood. Kahjuks on Jaan, MID ja Outloudz juba ära olnud ja peab viletsamate asjadega leppima. Aga vähemalt kummitavad ikka veel need sõnad, mille tõlke (kui ka Google näitab oma esilehel Eesti värve ja suitsupääsukest, võiks ju eesti keelt ka propageerida) postituse lõppu panen ja alati saab tagasi kööki Biitleid kuulama minna…

Me peame lihtsalt naeratama
nagu naeratab päike taevas.
Kui me naeratame,
suudame me üksteist toetada.
Ma naeratan oma sõbrale
nagu ma naeratan oma vaenlasele.
Kui sina naeratad,
siis naeratan mina sulle.


Musid siis kõigile!

Leave a Reply

