Kuningad ja näärid

TÜ kammerkoori nääripidu 22. detsembril 1976 TRÜ vanas kohvikus. Fotol on ainult illustreeriv tähendus!

Kui nüüd lõpuni aus olla, siis ega ma täpselt ei mäleta, mis kuupäeval nääre peetakse. Ja üleüldse on need minust üldjuhul kaarega ringi käinud. Kuigi ma tean, et näärivana peaks olema sinise mantli ja seksikate sneguurotškatega. Ja jooma viina ja olema lõbus valge või halli habemega sell. Ja tegelikult sain uue aasta puhul näärivanalt kingi ka. Alguses arvasin, et sain ilusasti ära pakitud kommi, aga tuli välja, et see kingimees on hoopis nutikam olnud. Keda väga huvitab, neile võin oma uut läikivat imeasjakest näidata. Võib-olla. Kui mul hea tuju juhtub olema.

Aga seda ma tean küll, et täna on kolmekuningapäev. Viimane võimalus head uut aastat soovida ja kuusk tuleks täna majast välja kupatada. Viimaseid piparkooke võib ka kolmekuningapäeval süüa. Ja kolmekuningapäeval saab koolivaheaeg läbi ja kõik lapsed on seetõttu natuke õnnetud. Kui neil just pole põhjust kooli minna. Nagu näiteks seksikas õpetaja või mõni vanema klassi poiss/tüdruk.

Ja seda ma tean ka, et tänavusel kolmekuningapäeval alustab noor kuningapoeg Marten “Roki” Kuningas oma uut saatesarja Klassikaraadios. Hakkab kell 22 fantaseerima ja nii jääbki vist neljapäeviti olema. Ja alles nüüd sain teada, et kui me koos koolis käisime, siis tegi ta Tartus mingi suvalise raadiokanali peal sama asja. Hea sõber ikka küll, et siis ei öelnud. Ma oleks äkki midagi muud peale Raadio 2-e ka kuulanud ja äkki kohalike uudiste ja uute muusikavooludega paremini kursis olnud. Aga mis sa enam.

Ja täna sain jälle targemaks ka muus vallas. Vaatasin oma blogi statistikat ja leidsin, et põhilised otsingusõnad ja -väljendid, millega siia leheküljele jõutud on, on “tuuline haldjasaar”, “fredy schmidt”, “ahv”, “eclipse” ja “indrek lillemägi”. Ja alustame siinkohal mänguga “Leia ühine nimetaja!” Kõik pakkumised on huviga oodatud! Mõnest asjast seal nimekirjas saan aru, mõni paneb muigama ja mõni endalt küsima, et millest ma pagana päralt siis üldse kirjutanud olen.

Aga hoopis huvitavam on see, kust tulevad mõned inimesed ülipopulaarses suhtlusvõrgus, nimetame seda koondnimega FB, selle peale, et mind oma sõbraks lisada. Täna vaatasin, et minuga tunneb hingesugulust mingi Rumeenia poiss. Linnast, kus ma olen isegi paar korda käinud. Aga kus ma ennast kohe kindlasti mäluauku ei joonud, et ma teda ei mäletaks. Ja mida ei ole, on see mälestus, et ma oleks seda inimest üldse oma elus näinud. Huvitav, kas peaks ka sõbraks lisama hakkama kõiki, kes on kunagi Tartus käinud või kellega üks-kaks ühist tuttavat on, aga keda ise pole kunagi näinud? No ja neid näiteid on tegelikult veel.

Aga mis neist ikka rääkida. Tänane põhiteema on üllatuslikult olnud hoopis eilne Aastahitt 2010 gala. Olen sellest olude sunnil päris palju eri inimestega jahunud. Ja ausõna, mina seda teemat ei alustanud. Aga no ajab natukene närvi mustaks, kui inimesed, kes korraldusliku poolega ilmselt kunagi pole kokku puutunud, teevad väga väikestest asjadest suure probleemi ja hakkavad isegi tublisid inimesi sõimama, et need midagi üldse teinud on. Ja kui sa üritad neile kannatlikult seletada, et vaata, asjad on niimoodi sellepärast, et… Siis on vastuseks endiselt oma rea jahumine.

Paneb natukene ohkama küll. Ma loodan, et ma ise ei ole oma elus mõnel hetkel nii silmaklappidega olnud, et siunanud asju, millest ma midagi ise ei tea. Ja isegi argumenteeritud vastused oma küsimustele ära blokkinud. Kui see nii on, siis palun siiralt vabandust, keda see ka ei puudutaks. Ma tahaks loota, et enam ma nii ei tee. Watch me trying!


Aga õnned Animal Dramale ja tervitused Areeni tulevikutähele Argole :)

2 thoughts on “Kuningad ja näärid

Leave a Reply

