Aasta auhinnad 2010

Niivõrd-kuivõrd traditsiooniliselt tuleb ette vabandada ja eeldada, et homse jooksul ei jõua sellega tegeleda ja siis teatada, et selgi aastal (mullu jäi see küll detsembris vahele) täidan Evelinilt pätsatud ankeedi ja võtan mööduva aasta kokku. Taaskord – niivõrd-kuivõrd ma seda hetkel mäletan. Here goes nothing…

suurim prohmakas – mittelõpetamine :)
suurim kordaminek – mentaalne uuestisünd Rumeenias
parim eesti tutvus – Fredy

parim muu tutvus – Nick
halvim eesti tutvus – no kui on näha, et sellest head nahka ei tule, siis ei tutvu ka
halvim muu tutvus – kordan sama

lemmik telefonikõne – EI sisalda lauset “Mul saab kohe aku tühjaks”
aasta lause – “Aga see on ju maailma kõige ilusam tüdruk!”
aasta lollim küsimus – suhteliselt kõik küsimused, mis Eugenia küsis, olid päris rumalad…
minu kõige lollim sõnaaps – Siiri ütleks, et see, kuidas ma “näts” ütlen, aga tegelikkuses… No ma kuulsin valesti, eksimine on inimlik ju :)

lemmikvoodikaaslane – *muigab*
lemmikfilm – “500 Days of Summer”
lemmikraamat – piinlik tunnistada, aga olen sel aastal lugenud vist ainult telemeedia-teoseid ja “Bleachi” mangat…
suurim ettevõtmine – oma Rumeenia-bossi närvikava ignoreerimine
lemmiktelesari – “Gossip Girl” – You know you love me, xoxo

suurim rõõm – ühel hommikul üsna hiljuti jalutasin räige pohmelliga linna poole, aga samas mõtlesin, et kui ma praegu sureks, sureksin siiski väga õnneliku naisena
suurimad pisarad – pisarad? Sel aastal? Hm… Märtsis.
suurim üllataja – seekord mina ise :)

kõige khuulim koht – Vama Veche
kõige khuulim hommik – mmm… Kas ma pean valima?
kõige halvem hommik – suvalises sääserikkas Rumeenia võpsikus telgis ärkamine, asjasse segatud ka küljealused kivid ja külm maa
kõige khuulim kink – Virge tegi mulle nii ägedad kõrvakad, et ma ei ole neid julgenud veel pakist välja võttagi!

parim kohvikaaslane – ma ei joo kohvi
kõige kallimad – minu Inimesed
kõige khuulim kooliaine – haha, ma olen sel aastal koolis käinud kahes seminaritöö seminaris ja kõik :)

suurim shokk – varjuteater oli igapäevane šokk päris-päris mitu kuud

parim laul – Animal Drama “Ainult Sind” – küll te järgmisel aastal teise albumi pealt kuulete
kõige parem koht – Annelinn :)
parasiitsõna – jätkan üksikute sõnade kasutamise asemel väljenditega, seekord siis “Fucking hell!”

leid – kollane allveelaev-teepakihoidja
drama queen – Eugenia

parim kuu – ilma igasuguse kahtluseta detsember
läbikukkunud idee – Roskildele minek
parim sms – Allan saatis pika ja põhjaliku seletuse miks ta mõne laulja peale kade on :)

räigem stoori – kuidas me teatud käsimüügiravimit natuke muul otstarbel kasutasime…
aasta jook – Cotnari (semi dulce)
aasta avastus – et mu elus on kõik asjad hästi, vahel ei usu siiani

kõige mõttetum tegu – 2-3aastastele rumeenia lastele õpetada eesti keelt ja kultuurilugu


Sel aastal siis sedaviisi.

Leave a Reply

