Taaskaubandus

Käisime täna Virgega Müürilillel tema kraami näitamas ja üritasime ise hoiduda teiste asju vaatamast. Teate ju küll, kuidas sellega on. Kapis on palju asju, mida keegi ei kasuta ja oleks neist tarvis lahti saada. Kui ringi vaatama hakkad, kogud aga hilpe ja kila-kola hoopis lisaks juurde.

Käisin alguses ülevalt saalist korra silmaklappidega läbi ja tundus, et toimis. Kui aga Edvinit aitasin saalis korraldajaid identifitseerida, siis LOOMULIKULT seisis vajalik inimene otse peibutavate vinüülikastide kõrval. Jumal tänatud, et ma seal sobrades midagi sellist ei leidnud, mida ma väga-väga tahaksin. Peaks vist saatust tänama, et mul Tartus ka isiklikku vinüülimängijat pole. Elu on niimoodi kohe palju kergem!

Muidugi sai aga midagi ostetud. Kasu saime mõlemad, sest mina ostsin Virgelt imeodavalt ühe päris ilusa siniste kivikestega jubina, mida ma vist suure hurraaga kohe ka kandma hakkan. Raha läks õigesse kohta ja tundub, et äri hakkab ka väljaspool Müürilille õitsema, sest minu valvekorra ajal jagasin natuke kontakte ja infot laiali ja tuli isegi üks pakkumine poeomanikult, kes Virge jubinaid müüki panna tahaks. Asi edeneb, võit ei ole enam kaugel!

Õhtul siis Second-hand disko Genis, jagan huvilistele tasu eest jooke. Kui keegi baaris jälle kaklema tahab hakata, siis täna õhtul löön kurikaga pea sellise nalja peale katki. Kellele pagan neid troppe tarvis on, kes lambist keset inimesi rusikad käiku lasevad.


Muus osas saab esmaspäeval selgust. Loodame õiglust ja head maitset, siis on korras.

Leave a Reply

