My left hand

Tänase õhtu jooksul olen suureks sõbraks saanud oma vasaku käega. Olen sellega jooke valinud, raha vastu võtnud, kassaga töötanud, kokanud, kirjutanud ja palju muud teinud. Põhjuseks ainult see, et mu parem käsi põleb põhimõtteliselt põrgupiinades.

Siinkohal avaldan tänu oma uue sõbra eest Jari venna pruudile, kes arvas, et hullult hea mõte on mulle keevat vett käele kallata ja siis sellest mitte välja teha. Mina olen loo tagajärgi talunud nüüdseks juba tunde. Aga, ei, kõik on hästi. Ma ei teadnudki varem, et suudan Geni baaris ka ühe käega hakkama saada. Mis on ju fantastiline, eks?

Teine parim sõber on mul nüüdseks jää. Kolme kuubiku kaupa. Suudan seda oma põleva käega üsna alguses juba pragisema panna ja lõhkuda. Kaunis. Jääle järgnevad kõik, kes soovivad näiteks õlut tellida. Valin alati kõige külmema purgi ja lahkun siis sellest vastumeelselt. Aga naeratan ikka, nagu klienditeenindajale kohustuslik. Elu on lill.

Hoopis konkursitult esinevad aga mõned inimesed. Täna sai ühest sündmusest ja minu uue elu algusest näiteks kaks nädalat. Ja siinkohal saadan kõik sõprade vendade tüdrukud ja vee erinevad olekud ja isegi antibiootikumid, mida ma nädala jooksul üsna religioosselt tarbinud olen, ja alkoholi, kus see ja teine. Sest ikkagi eraelu idüll on see, mis loeb. Aitäh, F, et sa olemas oled :)


*on hõivatud*

2 thoughts on “My left hand

Leave a Reply

