Esmaabikarp

Kuna olukord nõuab, palun oma teadmistepagasit täiendada. Niisiis… Kui sa tead, mida teha, kui neelatada on nii valus, et pisarad silma tulevad, aga kõriõmbermõõt veel meetrit välja ei anna, siis palun jaga oma teadmisi minuga.

Puistasin oma isikliku Eestist kaasatoodud meditsiinikoti laua peale ja leidsin sealt erinevaid asju (päevane Theraflu nõrga valu ja palaviku ja nohu ja köha vastu, ACC 200mg kotikesed miski lahustuva jogaga, mida endale sisse ajada, paratsetamool palaviku ja nõrga valu vastu, xeforapid rämeda valu vastu, motion sickness tabletid, söetabletid, Ambrolan rögalahtisti, ninatilgad, 400 mg Ibumetin, vietnami salv, Septolete imemistabletid, üksik plaaster, miski prantsuse valuvaigisti ja briljantroheline).

Olen vahelduva eduga üritanud mitmeid neist endale sisse ajada. Praegu on kuuma tee vahepeal kõrist alla läinud Theraflu pulber (sest avastasin ka palaviku ühel hetkel), atsetüülküsteinum koos vitamiin C-ga ootab oma järge, sest suus on praegu õunamaitseline imemistablett. Nutma enam neelatamine ei aja (ilmselt selle pärast, et harjusin paari tunniga selle põrguvaluga ära) ja laup ei ole enam kuum, nii et hullemaks läinud ei ole. Vist.

Maria lubas mulle ohtra meega teed teha (jätame kõrvale selle pisiasja, et senimaani on mesi mul alati okserefleksi esile kutsunud, kui väga ma ka püüdnud ei ole) ja homseks on plaani võetud palinka-värske sibula kompress tervele kõrile ja võibolla ka palinkasokid (viina meil ei ole, kohalikku rõvedust see-eest aga küll). Täna öösel kasutan padja asemel Austria kuumaveepudelit VÄGA kuuma veega.

Briljantrohelise pudelit vaatan ma tükimat aega kahtlase pilguga ja üritan leida erinevaid mooduseid, kuidas seda kasutada. Parim, mille peale ma seni tulnud olen, on vasaku kõripoole peale surnupealuu maalida. Või siis miski eriti imal süda ja innustav loosung. Mõtted, mida veel teha saaks, on otsas….


Anna hüva nõu! Kommentaarikast on kohe siinsamas :)

3 thoughts on “Esmaabikarp

  1. Soolaga kuristamine, jee-jee! Samas mina hangiks endale kuskilt antibiootikumide kuuri nüüd ja kohe.
    Alguses lugema hakates tundus mulle siiski, et tegemist on ehk allergilise reaktsiooniga, mis veel külma saanud. Mul juhtub kevadisel ajal väga tihti – et tolm ninas, kurk paistes, hingata ei saa, ja siis veel külmetus – suht sama tunne ja muu ei aita, kui magamine, valuvaigistid, allergiaravimid, mis ei toimi ja soolaga kuristamine.

    Kiiret paranemist!

  2. Vietnami (kuldtähekese) salv varvaste vahele ja soojad sokid jalga ööseks? Ma ei uskunud sellesse enne, kui ise mingi veebruaris-märtsis järgi proovisin. Töötas küll.

  3. Öösel salliga magamine on mul olukorda paremaks teinud. Kui rohtusid enam liiga palju ei tohi võtta, siis Mynthon teeb ka olemise paremaks.

Leave a Reply

