Suveks Taani blogima?

No see on üks võimalus, mis praegu õhus on. Sain Roskilde festivalilt kutse osaleda konkursil, et saada üheks nende üheksast blogijast. Nad korraldavad seda asja esimest aastat. Ehk siis kuni 20. veebruarini saab neile eriaadressil saata oma aplikashjuuni ja ära põhjendada, miks ja mille alusel nad sinu peaks valima.

Sest kui sa saad üheks üheksast, siis… Oojaa, tasuta pääse ja sõit festivalile, vaba pääs lava taha ja koht, kus rahulikult blogida ja pilte töödelda. Ma hoian praegu kõiki oma sõrmi ebamäärases asendis, et minu kiri jaatava vastuse saaks. Sest vastasel juhul jääb festarile minek puhtalt raha taha. Sinnasõitu endale lubada ei saa ja hääletamiseks pole aega, sest puhkusepäevi on võtta limiteeritud arv…

Aga tahe sinna saada on suur. Sest – no palun, MUSE ja nüüd ka The Temper Trap on festivalil kirjas. Ja neid lihtsalt tuleb näha. Kui ma blogijaks ei saa, siis kuidagi ma pean suutma ennast Taani küüditada, et õllepannkooke teha ja kuumas telgis magada. JA näha kuradima häid artiste. Ja laagrielu on sitaks äge nagunii, kui jutt juba sellele läks. Kas või ainult selle pärast läheks sinna, et sõpradega koos olla.

Seniks aga… Tuleb teatritööd teha ja nüüd on veel paar asja juurde tiksunud. Jaanus võttis mul virtuaalselt natist kinni ja palus ühe projekti jaoks kaks pikka asja valis kirjutada. Ma ei tea, kas ma sellest rääkida tohin, aga ma arvan, et piisavalt ebamääraselt ikka. Nii et tähtajad ja materjal on olemas, tuleb lihtsalt see kirja panna. Nagu on ka mu enda eriprojektiga. “Kirjutama peab,” kui Vaino Vahingut tsiteerida.

Veebruaris tegevust jagub seega. Ja sel aastal tundub, et aasta kõige masendavam kuu ja ajaloo kõige masendavam päev keset seda kuud ei tulegi kõige hullemad. Segadusi on ümberringi oi kui palju, aga vahelduseks on need hetkel jälle naljakad. Just veerand tundi tagasi uuriti mu käest näiteks, kui vanalt ma lapsi tahan saada ja kas see hetkel muutunud ka on. Nii et tuleb lihtsalt kätega peast kinni hoida ja arulagedalt irvitada.


Eks nädala lõpp näitab, mis saama hakkab.

Leave a Reply

