Teatepulk

Vasta küsimustele ja anna teatepulk meemi näol edasi neljale inimesele. On soovitav neile, kellele meemi edasi annad, blogisse teatada. Kopeeri küsimused ja vasta oma blogis.

Meemi võib ka ilma teatepulgata teha, kopeeri julgesti ja räägi kõik ära :) . Mäleta ainult linkida algallikas!

Kirjuta, kus olid Sina kui…
( kust selle uudise kuulsid, mida tegid, kui …)

1. …esimene inimene astus kuule 21.7. 1969

Kui ma oleksin siis juba syndinud olnud, oleksin t6en2oliselt seda telerist vaadanud ja samas aastaarvu yle kergelt itsitanud.

2. …John Lennon mõrvati 8.12.1980

2kki ma olingi eelmises elus John Lennon?

3. …Tšernobõli aatomielekrtijaamas plahvatus 26.4.1986

Oma kodus, oma teist elukuud nautimas ja t2iesti teadmatu, mis maailmas synnib.

4. …Balti kett 23.8. 1989

Vanavanematega kodus, sest ema ja isa l2ksid 6e ja vennaga Leetu ja mina olin vist tsipa haige ja ei saanud kaasa minna. Aga ma m2letan, et kartsin pimedas yksi toas olla.

5. …Estonia uppus 28.9.1994

Magasin kodus voodis. Hommikul kooli minnes ei saanud ma aru, miks kyynlad all fuajees p6levad ja k6ik v2ga vaikselt ringi k2ivad. Siis sain teada.

6. …Diana suri 31.8. 1997

Nautisin viimast vaba p2eva enne kooli ja samas joonistasin j2rgmiseks p2evaks isale synnip2evakaarti.

7. …saabus aasta 2000

2000? Pere ja sugulastega Tallinn-P2rnu maantee 22res, sest sealt n2eb alevi ja P2rnu ilutulestikukuma k6ige paremini.

8. …toimus terroriakt World Trade Centerile 11.9.2001

Oleneb kellaajast. Arvan, et koolis mingis tunnis. Matemaatikas n2iteks?

9. …Michael Jackson suri 25.6. 2009

T88l. Ja ootasin v2ga kahe p2eva p2rast Roskildele minekut :)

10. Milline uudis jäi meelde elisest päevast või mida tegid eile?

Eile pidasime p2rast varjuteatri tegemist kohvikus Stefani synnip2eva, alustasin ACTORi blogi ymberkujundamist ja alustasin ka hetkel k2imasoleva emotuuriga.


Pulk siis edasi: Laura-Liisa, Maili, Helen, Marite.

2 thoughts on “Teatepulk

  1. Heips, tead, ma ei mäleta ennast mitte ühegi sündmusega seoses. Poleks vist huvitav igale küsimusele vastata, et ma ei tea, niiet äkki teed meemi kellelegi teisele :P

    Ja mis sihtkohad su emotuuril siis on, Rebane ikka Eestisse ka kutsus?

Leave a Reply

