Keerasime kella

Mulle tuli see kellakeeramine paar tundi tagasi täiesti üllatusena, aga jebisin oma mobiiliga ja nüüd on aeg seal taas õige. Küsisin Controlis igaks juhuks kohalike käest ka üle, kui Ailie mulle ajavahetusest rääkis. Hui ju teab, mis kombed Rumeenias on või kuhu poole midagi keeratakse, kui keeratakse. Johhaidii…

Täna leidis taas kord tõestust seaduspärasus, et kus on, sinna tuleb juurde. Nüüd on mul siin riigis juba mitu “kutsikat”, kes käivad nukrate silmadega säärest sikutamas ja ulumas. Kuidas kurat neile selgeks teha, et see, kui ma inimesega sõbralikult suhtlen, ei tähenda, et ma olen temast romantilises (või lihtsalt puhtalt seksuaalses) mõttes huvitatud. Minu arust kõlab loogiliselt, et ma ei taha iga tüüpi, kellega räägin, karata.

Hetkel on mul aga tüüpidest palju tähtsam mure: MiniMe hakkas jälle mootorrattahääli tegema. Tavaliselt tähendab see seda, et lähipäevil ütleb kõvaketas üles ja ma kaotan kõik asjad, mis mul ketta peal on. Rumeenias ma seda kellelegi parandada ei viiks. Garantii on läbi ja paberimajandus jube ja raha ei ole. Rumeenia raha ei ole, kui täpsem olla. Ja arvutit on vaja (ülikool tahab lõpetamist!).

Eelnevaga seoses siis väike teadaanne ka:

TÄHELEPANU! Kui sa jagad rüperaalidest üht koma teist ja viitsid mulle Eestist/Eesti kaudu jebida pisikese mõistliku hinnaga läpaka, kus oleks soovitatavalt peal Windows (näiteks XP, XP professional AGA jumala eest, palun mitte Vista!), või sa tead kedagi, kes teab kedagi, kes teab kedagi, siis anna teada!

Mõistliku jutu kohal saan raha kanda, kuhu vaja, kuni ainult raal kindlalt soolas on. Mul on Wordi vaja! Ja kohta, kus mõistlikus koguses oma muusikat ja pilte hoida! Ja Rumeenias ma olen vaadanud ja uurinud, aga tulemus on, et parem mitte siit osta, päris-Euroopa kraam on ikka hulga parem plaan.


Aga teate, ma täitsa igatsen mõnda inimest…

2 thoughts on “Keerasime kella

  1. Hea tekst, naersin end ogaraks suht (:

    Mul üks tuttav müüb Asus-t (sadades gigades kettaruumi ja hea graafika), aga ta tahab selle eest 7-8k

Leave a Reply

