Nali ja kontroll

Koolitus m2gedes on l2bi. Rumeenia on kohutavalt ilus maa. Eriti seal osas, mis Bukarestist v2lja j22b. Kuigi, t6si, v2hemalt minu arvates ja v2hemalt veel ei ole Bukarest sugugi kole linn. Kui rumeenlased oma idiootsest ajukahjustusest, mille t6ttu nad prygi lihtsalt tee k6rvale maha laotavad, yle saavad, siis on k6ik v2ga bine.

Asjad, mida ma viimastel p2evadel oma organisatsiooni ja selle inimeste kohta teada olen saanud, on nagu yks suur nali. Kuigi juba esimesel kohtumisel sain sellest tagantj2rele m6eldes aru. Inimesed ongi sellised, nagu nad esmakordsel kohtumisel mulje j2tavad. Ma loodan lihtsalt, et nende isikute erip2rad meie aega siin n2ssu ei keera. Kuni me edasi tiimina tegutseme, ei tohiks see midagi segada. Aga kunagi ei tea, eriti, kui ees sellised fruktid on.

Aga mida ma v6in hetkel kindlalt 8elda, on see, et Control on yks uus lemmikkoht Bukarestis. Tasuta kokteilid ja V2GA hea muusika. Nagu oleks ise pidu teinud ja Genklubil uued 2gedad ruumid olnud. Seltskonna yle ka kurta ei saanud. Hea oli ennast yle pika aja niimoodi v2lja elada. Virge, sa PEAD kylla tulema, ma viin su v2lja ja n2itan huvitavaid kohti! Ja sama k2ib teiste oluliste kohta ka. 88bimise saab ikka kuidagi 2ra korraldada, tuleb uurida lihtsalt, millal keegi tuleb ja kas siis kellegi juures vaba pinda on. Nyyd on ju pinda yle terve maa laiali. Ait2h, EVS!


Aga t2na vaatasin ma jutti k6ik vahelej22nud Bleachi 2ra!

Leave a Reply

