*kramplik naeratus*

02-03

Et siis…

Üks asi on see, et viimaste päevade jooksul on mind suudetud paar korda peaaegu nutma ajada. Või kui ei ole üritatud, siis on see peaaegu õnnestunud. Viljandis oli napp. Täna bussijaamas läksid silmad niiskeks ära. Ma ei tea, selline paanika on lihtsalt sees. Et lähen üksi tundmatusse. Jah, ma tean, et seda on vaja ja tõenäoliselt saab seal äge olema, aga ikkagi.

Teine asi on see, mis hääli praegu Virge pesumasin teeb.

*masina poolt veider kriugatus ja lõgin*
Mina: Kas ta peabki sellist häält tegema?
Virge: Jah.
*pesumasin paugatab ja hakkab uluma*
Virge: Um…

Vääääääääga kahtlane igatahes. Ma loodan, et mu lemmikriided on ikka terved, kui me nad sealt lõpuks välja saame. Võiks ju olla. Mis mul muud ikka selga panna on. Seda enam, et kõrvalaknas on lahti Bukaresti viie päeva ilmaennustus. Keskmiselt 26 plusskraadi päeval, 10 õhtul. Huvitav, kuidas seda kõike võtma peaks… Esimesel päeval tuleb minna papusid ostma, muidu ei saa!


*joob veel veini*
Hõkk!

Leave a Reply

