“Sa näed vihasena veel ilusam välja”

Paar minutit pärast seda kutsus tüüp mulle politsei, sest “vasakpoolsed noored ründasid mind kurikatega, mul jookseb pea verd ja ma hakkan kohe oksendama!” Verd ma ei näinud, väga kõvasti ma ei löönud ja poliitika mind tõesti ei huvita. Pealegi on see tüübi enda süü, sest kaua sa kannatad, kui sul mingi purjus isend seljas tahab elada ja normaalsete inimestega suhelda ei lase. Ja kui sulle öeldakse “Löö, noh, löö kõvemini!”, siis, noh… Ühel hetkel tuleb piir käte.

Ma olen viimasel ajal kuidagi eriti territoriaalseks muutunud. Veidi agressiivselt territoriaalseks ja must-valgeks. Ühest küljest ma ei viitsi hallide toonidega enam jamada, konkreetsust oleks vaja. Teisalt, see territoriaalsuse teema (kehtib nii mulle oluliste kohtade kui ka inimeste kohta) on vist… Ma pakun, et see on lahkumiseelse paanilise kinnihoidmise teema. Sest ma tean, et pooleteise kuu pärast olen ma geograafiliselt väga eemal peaaegu kõigest ja kõigist, mis/kes mulle oluline on.


Nii et andke mulle andeks, kuni ma olen – ma lihtsalt hoolin liiga palju.

Leave a Reply

