The Talk

Aega võttis, aga räägitud sai. Nüüd on… Ma ei teagi, kuidas nüüd on. Mõnes mõttes kergendus, mõnes mõttes taas sassilöödud tunne. Aga… Pigem ei olegi midagi halvasti. Lihtsalt sügavalt neutraalne on hetkel. Ma arvan… Ma võin ka eksida, muidugi. Eks ma saan oma peas asjad korda ja siis on tõepoolest hästi. Ja võibolla on alates oktoobrist kõik juba väga hästi. See võimalus on päris hea, arvestades öist jutuajamist.


Eks ma räägin neile vähestele, kes asjast jagavad, kui Tartus tagasi olen.

Leave a Reply

