Bună Seara

Mul pole urrimatki aimu, mis minust sel aastal saab. Täna tegin oma viimase kooliaine eksami ära, pool eilset päeva läks selle peale, et õppejõule selgeks teha, et mul ON VAJA see ära teha enne kui ametlikul kuupäeval, mis oleks 12. juuni, sest viimasel juhul oleks mu võimalus tänavu lõpetada null. Hetkel on mul vähemalt mingigi võimalus.

Oleks siis see, et tulemused õppetöös on kehvad. Ei ole. Sel aastal on võetud ainetega nii, et ühes praktilises aines oma grupi parim, teises aines sain küll kõik kodutööd maksimumpunktid, aga kokku tuli ikkagi C, sest eksami ajal olin USA-s. Ja tänase asja koha pealt on ka hea tunne. Aga murelaps on pigem täiskohaga töö, teine töö ja teater, mis on nii töö kui ka lõbu. Ja minu viitsimatus tegeleda ebameeldivate asjadega, kui on nii palju muud paremat teha…

Hetkel kirjutan lõpueksamit oodates oma seminaritööd üha rohkem ja rohkem valmis. Sellest ju oleneb, kas ma eksamile üldse saan minna. Õigemini pole ma nendest süsteemidest siiani aru saanud, kuidas kuradi moodi see asi õigupoolest välja näeb, MIDA ma täpselt tegema peab. Sest need, kes viitsivad selle kohta midagi öelda, räägivad kõik eri juttu.

Eks näis, nii ehk naa kirjutan selle kibekiire ajakirja küljendamise kõrvalt lähipäevil valmis ja sebin endale kuskilt lõpukonspekti. Aga kas ja kui, siis mis vormis seda keegi lõpuks näha tahab (omaette ooper on küsimus MILLAL), see on muu teema. Vähemalt öelda võiks, kuidas tunne ja minu võimete hinnang on. Saaks rahulikult reisiplaane teha või uue lavastusega tegelema hakata vähemalt, selle asemel, et ennast segaseks kirjutada. Pealegi jõustub ju augustis uus tudengisõbralik seadus…

Aga Tartus on õhk juba nagu ühes teises linnas ja keel ei olegi enam nii sõlmes. Eu vorbesc puţin Romănește. Või… No peaaegu. Ma ju olevat selles naturaalne talent või midagi. Vähemalt ma tean, mida öelda, kui asi ühel heal päeval vanemateni jõuab…


Mulţumesc ja La Revedere siis! Pa!

Leave a Reply

