Kuhu edasi?

Ma olen viimastel päevadel seda jube paljudelt inimestelt küsinud, sest valmistan ühte lugu ette. Minult endalt on seda küsitud praeguses loengus. Ainsas loengus, mis mul sel semestril on, kusjuures. Suunitlused, milleni jõuda, on erinevad, aga küsimus on üldjoontes ikka sama. Tuleb lihtsalt teha väikesi asju, mis viiks sind suurtele eesmärkidele lähemale ja vastused enda jaoks valmis mõelda. Mõelda kas või erinevatele võimalustele, mida võib teha.

Mis edasi? Mis saab koolist, tööst, elust üldiselt? Mis on need variandid, mida mina teha saan jne. Ehk siis: mis edasi?

Variant 1:
– lõpetan sel kevadel ülikooli
– jätkan hooaja lõpuni tööd ajakirja toimetajana
– jätkan hooaja lõpuni tööd Genialistide Klubis
– käin ära Roskildes ja Szigetis
– näpistan endale tööajast suhteaega
– hakkan asju Eestis kokku tõmbama
– pühin kodumaa tolmu jalgadelt ja kolin Rumeeniasse
– õpin keele ära, lähen magistrisse, abiellun, saan lapsed jne

Variant 2:
– lõpetan ülikooli ära sügisel
– järgneb kõik eelmainitu

Variant 3:
– lõpetan ülikooli ükskõik, mis ajal
– jään veel mõneks ajaks Eestisse ja jätkan tööd ja teatritegemist

Variant 4:
– lõpetan ülikooli
– keeran mingi käki kokku ja jäängi Eestisse – midagi suurt ei muutu

Variant 5:
– saadan ülikooli ja töö kus kurat ja põrutan minema

Variant 6:
– ei lõpeta mingil põhjusel ülikooli ja jään Eestisse

Variant 7
– kõik kulgeb kuidagi nagu puder ja kapsad


Ja nüüd see küsimus, et mida ma siis lõpuks ikkagi tahan ja mida ma selleks tegema peaks.

Leave a Reply

