Mmm….

Tallinn on alati õige valik. Hetkel olen ma väga rahul. Üle pika aja sain normaalselt magada ja see on juba midagi, mille eest tohutult tänulik olla. I missed that.

Kruvi laseb mööda tube ringi ja ahistab kõike ja kõiki, mis/kes talle ette jäävad. Enamasti ikka asju, mina väga ette ei jää, kui ta just meie galopihoos jälle mulle peaga vastu jalgu ei jookse.

*ringutab mõnusasti* Ma arvan, et väike pesu, väike söök, väike lillekastmine, väike pakkimine ja siis paari tunni jooksul Tartusse. Virge! Kas sa Geni viitsiks võtmete järgi tulla?

Edit hiljem: Ma ei saa aru, kuidas Tartus olla on. Küüni tänavat mööda on hea kõndida, päike paistab ja oleks nagu hea. Samas… Samas ma ei ole üldse kindel, sest ma ei ole siin linnas täna veel piisavalt kaua olnud. Kõik saab veel nässu minna. Kõik-kõik-kõik.

Spetsiaalne vanasõna Virgele ka: Parem Vana Tallinn ja piim kui Vana Tallinn ja… Pudel Vana Tallinnat.


I too would like to dance with you, but I’m afraid you won’t let us.

One thought on “Mmm….

Leave a Reply

