Pointless nostalgic?

Red Hot Chili Peppersi superstar top 10 esimesel kohal on “Give It Away”. Enne seda sai veel 9 loo jagu nostalgitsetud. Nagu ikka enamasti juhtub, kui ma üle hulga aja telerit näen. Tallinnas olles näidataksegi tavaliselt lapsepõlve lemmiklugusid või siis sarju, mille näitamise lõpetamine tundus kunagi maailmalõpuna. Muhe. Enne, kui MTV Two’d vaatama klikkisin, näitas kuskilt vene musketäre. Nostalgia, ma ju räägin.

Öö oli jälle üsna halb. Õnneks mitte nii jube, aga enam-vähem normaalselt magama sain… Üsna hommikul. Ei jõudnud lihtsalt enam. When will this end? Aga kui head nägu teha, siis on ju kõik hästi, eks ole? Astusin kassile peale mingi hetk, kui ringi tuiasin (no worries, Virge, ma olin ise rohkem ehmunud kui Kruvi). Täna peab EHL-is eriti adekvaatne olema. Peaks igaks juhuks vist üle vaatama, mis me sel aastal teinud oleme?

Edit hiljem: Naiss, Lennart ei maininud, et ma pean sõna võtma seal. Jei. Vähemalt teab nüüd 26 harrastusteatrit, mis asi see Noorte Teatritehas on. Hea seegi. Üldkoosoleku parameetrid olid veidrad. Esimenes päevakorrapunktid läbisime tunni ajaga, siis rääkis ülemaailmse harrastusteatrite liidu president Paddy meile natuke juttu, siis söögipaus, millele järgnes päevakorra viimane punkt – üsna triviaalsed pseudoprobleemid, mis ehk olid kuidagi mingit pidi sellega seotud, võtsid aga nii suure osa ajast, et lausa kõhe hakkas.


Mul pole õrna aimugi, mis linnas ma lõpuks täna olen.

Leave a Reply

