Pealinna leib

Tallinn.

Siiasaamine oli muidugi omaette saaga. Ronge ma enam küll ei usalda, rongijaamu ka mitte, samas õhtune buss oleks poolel teel peaaegu võssa keeranud mingil õnnetuskohal vist. Ma ei saanud väga hästi aru nagunii, mis toimus, sest ma olin esiteks vähesest unest ja teiseks ohtratest allanitest piisavalt deliiriumis, et suurt midagi mõigata ja pidevalt ära kukkuda.

Esimene kõne, mille Tallinnas olles sain, oli umbes sisuga “Tsau, ega sa juhuslikult praegu Genis ei ole?” Ma juba ootan, millal ma hakkan hordide viisi saama kõnesid teemal “Kus Lennart on? Mis ta teeb?”, nagu tavaliselt sellisel ajal, kui mina olen Tallinnas ja tema Tartus või Kärdlas, nagu praegu. Geni-küsimused go without saying.

Mari tuppa tegin endale pesa, sain lõpuks pihta, miks MiniMe ära ei ole ühendunud mitte millegagi viimasel ajal. Väike miskalkulatsioon IP-aadressi määramisel. Saime koos sellest üle. Helin märkas mu uut looki, Maili imestas, et ma kloorivett joon. Kruvi ronis kapi otsa, lakkus mu arvutit ja puges mu roosa (sic!) teki alla, aga muidu on ta igav. Võiks ju väikest actionit teha, nagu reklaamitud, aga väga nagu ei.

Ahto pani NO jänese-lavastuse klipid netti üles. http://www.vimeo.com/4201364 on see aadress, kus neid näha saab (kui su arvuti/netiühendus ei ole jobu, nagu mul hetkel). Neil tuleb nüüd kõikide tükkide kohta sellised mõneminutilised tutvustavad klipid. Et seda nüüd ka teate, hoidke silma peal.

Bleh, ilma Virgeta on natuke veider siin olla. Ideaalis oleks muidugi plaanidesse kuulunud ka õhtune Epliku Bowie laulude akustiline kontsert. Aga, noh, Edelaraudtee kriipsutas kenasti selle plaani maha. Tänks, Edelaraudtee. Teinekordki. Mitte. Teinekord ma isegi ei vaata rongiaegu, vaid jään Tartusse ja lähen tasuta Eplikut hoopis seal kuulama. In your face, eks ta ole.


Tallinnas on hea, samas jäid mõned jutud Tartus poolikuks ja kes teab, millal need lõpuni räägitud saab.

Leave a Reply

