Bleh

Mõtle veel, et tuled oma arvutiga enne pealinna sõitu Geni netti istuma ja rongini aega parajaks tegema. MiniMe’st on saanud jobu, kes lihtsalt ei ühendu ära. Õigemini, mis kasu on märgist “connected“, kui iga asja peale öeldakse ainult “cannot find server“? Masendav.

Kui ta seda nalja Tallinnas jätkab, on mul põhimõtteliselt kasutu ja kuramuse raske lisakott. Masendav. Keegi viitsib seda appi tarima tulla 17:24 rongile? Pretty please. Ja see, et Allan mulle pidevalt uusi VT-sid ette kallab, ei tee mind adekvaatsemaks jõujuurikaks. Ma pidin niigi seda puusale spänkimist kaine peaga kodunt siiani kannatama. Arvutikotid on masendavad. Ja Macid on masendavad. Kogen seda jooksvalt.

Kui seda homset aastakoosolekut poleks, saaks täna Jaagu ja Kiuri filmi esikale minna – ja otse loomalikult nii palju tikuvõileibu süüa, kuni isegi Jaak mõtleb, et minuga on liiga veider suhelda. Aga, noh, majanduskriis – mis siis, eks. Ah, mis ma jahun. Kui EHL-i värki poleks, siis ma oleks Kärdlas praegu. Mina ei tea, on kahju või ei ole? Eh…

Edit hiljem: #gallia sõim# Miskuradipärastonkiirrongilniikiireettamituminutitvaremväljasõidab???!!! #ahastav karje, millele järgneb hammaste kiristamine# Põhipohh, mina ei viitsi kolm tundi ebamugavas rongis passida ja tagasi rongijaama ka ei viitsi minna, bussijaam ju palju lähemal. Deal. Viimane buss, here I come (kunagi hiljem ja piisavalt jokkis)!


Võeh. Muus osas ma ei oska veel midagi öelda. Ehk on selginemistega. Ma’itia, ei saa aru veel.

PS. Tere, jah.

Leave a Reply

