Vamp vs zombi

sorry

Kui antakse valida, siis kindlasti esimene. Esiteks juba puht esteetilistel kaalutlustel, mida on peeglist parem vaadata (and don’t start giving me the crap, that vampires can’t leave a reflection in the mirror). Teiseks eesmärgipõhiselt. Mugavam ja puhtam on valikuliselt verd imeda, kui valimatult üritada kellegi kolpa näksida, loota hallollus hambu saada and result in leaving a mess behind.

Samas on mõlemal puhul tegu sellega, et kumb vaevatud olend sa ka poleks, you’ll end up hurting someone. Ja mulle ei meeldi sellised asjad. Ei meeldi haiget saada ega teha. Ja mulle tundub, et viimasel ajal ma olen oma laenatud õlgu liiga palju endaga kurnanud ja lähedaselt inimeselt liiga palju energiat endale imenud. Which would explain how good I’ve become mastering the cycle I’m in.

Selle pärast on mul piinlik. Anna andeks, L., ma ei taha sind väga ära kurnata. Samas on senise energiaimemise tulemusena alles veel ka väike lootus, et ehk see auk rinnas ikkagi ei lähe liiga suureks ja minust ei saa valge maskiga hollow, kes oma perele ja lähedastele järjest rohkem haiget teeb ja lõpuks nii ära kaob. Soul society pole küll nii ihaldusväärne koht, kui ta võiks olla, aga ikkagi parem, kui kuskil vahepeal limbos hulkuda.


Vahel on parem mingeid asju mitte välja öelda. Vahel on vastupidi. Õige valik tuleb teha enne suu avamist.

Leave a Reply

