Pea ja õlad

Pea on mul ainus, seesamane katki ja hetkel natuke tühi. Õlgu on aga neli. Kaks loperdavad kahel pool sedasama pead ja kaks on need, mida ma võimaluse korral actually kasutada saan. Täna läks varem õnneks, sain päris enda omadega hakkama, ei tea ainult, mis õhtul edasi saab. Kaks teist õlga on tööl, pea teistega kolahunnikus. Veits fucked up, muud midagi, saan hakkama.

Lennart on nagu MacGyver, ainult et palju käepärasem ja ägedam. Mina ei tea, mida ma Richard Dean Andersoniga peale hakkaks, kui ta järsku ukse taha ilmuks. No ei tea. Pealegi oma sarjas ei meeldinud ta mulle kunagi, mina ei tea, mida naised temas nägid – kui see välja arvata, et skript ütleb, et pead head over heels olema, kui tüüp midagi teeb. Kahju.

Igatahes. Sain endale kruvist, katkisest kitarrikeelest ja keeruga Shakespeare’i lusikast antenni. Ja makk töötab. Võtab raadiojaamu õhust nagu naksti. Üsna väga-väga impressive. Siiamaani imestan. Ma ei oleks isegi nende juhtmetega osanud midagi peale hakata. Tõesõna. Hea, kui mees majas on, kas või ajutiselt ja sellistel põhjustel.

Aga nüüd algavad ümberkorraldused. Sain tuppa topeltmööbli ja ainus vaba põrandapind mu toas on vist uksest lauani. Kui seda saab vabaks põrandapinnaks nimetada. Midagi tuleb ette võtta. Lõhun midagi vast tükkideks ja viskan kottide viisi kräppi ära. Kaua ma seda ikka alles hoian voodi all. Eriti kui nüüd varsti sedagi enam pole. Tuleb… Asju teha.

Unt võttis ka lõpuks ühendust. Tundub, et mu kõige suurem mure saab lahendatud aegamööda. Vähemalt tekib midagi, mille nimel koolitööd edasi teha. Motivatsioonikriis on muidu ikka meeletu. Hull-hull-hull. Tahaks lihtsalt muud asjad korda saada. Ja loota, et poole peal põrandale (kui see selleks hetkeks võimalik on) maha ei istu ja ulguma ei hakka.


Kas nädalavahetust on mõtet oodata? Ah?

6 thoughts on “Pea ja õlad

  1. On sul päriselt mööblit üle…?

    Ma lihtsalt sellepärast küsin, et see postitus on nii huvitavalt sürr, et tekib küsimus, mis on päriselt ja mis on kirjanduslik liialdus ning läbi lillepõldude rääkimine.

  2. No kõik on suht päris. Mööbli asjus see, et ühest voodist on vaja lahti saada, võibolla kummutist ka. Muu on omaniku oma ja korterist välja ei lähe. Külmkapp on ka võibolla teema. Et võiks fuu-fuu teha talle ja ise suurem sebida.

    On huvi?

  3. Ma püüan su mingil ajahetkel klubis kinni, surun nurka ja uurin täpsemalt. Mingeid asju võib-olla tahaks küll. Aga räägib siis täpsemalt.

  4. Mida kiirem, seda uhkem. Äärepealt oleks juba eile õhtul voodi tükkideks kakkunud ja välja külma kätte küüditanud…

    Feel free to check things out. Natuke ruumi oma toas oleks mõnna.

  5. Üritan siis sind täna v homme õhtul kinni püüda. Mõlemal päeval laekun majja üsna hilja, 11 paiku umbes.

    Huvi pakuks voodi ja võib-olla ka külmkapp. Kuid viimast tuleb kindlasti enne teistega arutada, sest neil oli ka külmkapp kuskil õhus. Vaadata oleks aega pühapäeva õhtupoole.

    Aga räägib reaalajas.

Leave a Reply

