Ülepäeva käivad hood…

Viimastel päevadel olen leidnud üsna mitu asja, mis on ühest küljest nii head kui ka halvad. Või ma ei tea, kas “halb” on nende kohta õige öelda. Näiteks üks lugu, mis kuulates tekitab nii vastakaid tundeid, milliseid minus pole ammu olnud. The Motorheadsi “Into The Night” – kohutavalt ilus, aga miskipärast teeb see haiget. Ei tea, miks peaks, aga natuke teeb. Niimoodi magusalt kurvaks muudab see mind kuulates. Ma ei tea, kas mul peaks selle vastu midagi olema või mitte. Praegu üritan seda oma pleilistis hoida ja selle vastakusega ära harjuda. Ehk läheb õnneks.

Eile öösel magasin kaua ja üle pika aja halvasti. Kui mul olid nüüd mõnda aega sellised naljakad ja mõnusad uned või siis sellised, mida pärast ei mäletanudki, siis nüüd nägin kaht, mis sundisid üles ärkama. Mõtlesin korraks isegi seda, et ega ma ometi unes pole rääkima hakanud või hirmuhigiga kaetult üles ei ärganud. Ei mäletanud küll, et oleks, aga ikkagi. Mõlemad uned saab vist kokku võtta sõnaga “reisipaanika”. Ma olin pidevalt hiljaks jäämas või pagasit kaotamas. Eluohtlikke olukordi oli ka, mis kummalisel kombel mind enda pärast muretsema ei pannud. Pigem kartsin ema või kellegi/millegi muu pärast. Aga halb tunne oli kokkuvõttes ikkagi.

Muus osas on olnud veider. Ma ei ütle, et halb veider või ka mitte hea veider, lihtsalt selline… Veider. Naljakas natuke isegi. Selline keskkooli-naljakas, kui selline definitsioon üldse olemas on. Ja ma arvan, et omamoodi on see hea. Kui naljad mõistmatust kättemaksuinglist just tõeks ei osutu, sest tegelikult ei toimu ju mitte midagi. Ikkagi on vist naljakas. Isegi tänane USA-ankeedi täitmine oli naljakas. Et kas mulle ikka lubatakse sinna minna ja et küsimused nagu “Kas te tulete meie maale plaaniga teha terroristirünnak või genotsiid?” ja “Kas teil on tõsine nakkushaigus või narkosõltuvus?” on asjad, millele ma kindlasti “Jah” vastaksin. No isegi kui oleks, oleks ju loogiline, et ma seda ei teeks. Huvitav, mida näiteks Bin Laden sellistele küsimustele vastaks…

Me: Next week is my first time on a plane. What if I get a flight anxiety? How do I deal with it? How do people deal with it? Rob, you used to be afraid of flying. How do you deal with it now?
Rob: I am still afraid of flying… How do I deal with it? I don’t deal with it, I think. I just spend the whole flight freaking out!
Me: *rolling eyes* Geez… Thanks, Rob!


Internet on ikka imeline koht, kas pole?

Leave a Reply

