Stressist ja puhkusest

Eile Lennartiga Raadile jalutades sai räägitud natuke töötamisest ja stressist. Praegu hakkab see juba üle minema, aga eks vahepeal on neid laineid olnud suuremaid ja väiksemaid. Plusse ja miinuseid jagub küllaga. Mina näiteks töötan stressiolukordades väga hästi. Jätke mind ainult rahule ja teen töö ära. Sest tean, et peab ja siis tuleb. Enne seda võin lolli näoga seina või lage ka vaadata. Kuigi tõenäolisemalt on vaatamiseks mõni hetkel huvitav tunduv YouTube’i video.

Stress on seega vahel täitsa hea. Aga mitte mitu kuud korraga. Et paar kuud on räme töölaksimine ja siis näiteks kuu aega puhkust. Minu puhul ei töötaks. Paar kuud suudan ehk tööd teha küll – eeldusel, et mul on nädalas natuke aega ka enda jaoks. Aga see kuu-aega-puhkust-teema ei lähe kohe mitte. Ma ei saa niisama järjest päevi, nädalaid olla. Midagi peab teha olema. Masendav, eks ole?

Aga ma arvan, et Ameerikas sellest probleemi ei ole. Puhkus küll, aga me teeme selle ikka pagana aktiivseks puhkuseks. Palju on ju liikuda vaja. Vihmametsa ja kaltsukasse minna ja võimalusel üle piiri kapata, et linnuke juurde saada (skillpointse tuleb järjest juurde – juhuija!). Ja tegevust jätkub. Avastasime eile, et see reis ei olegi enam üldse kaugel. Alla kahe kuu on minna…

Varsti hakkabki äkki reisipaanika? Et mida ikkagi võtta ja mida jätta, ilmastikuolud on ju niivõrd erinevad põhjas ja lõunas. Sinna ja tagasi tulles ju veel Riia ja Stockholm ja London, mis ei ole päris Miami ega San Juan. Kuidas siis ikkagi jääb? Vähemalt on selles osas kergem, et tegime endale punased passid ja ID-kaardid ära. Jube eksprompt-EKM-is käik, aga tehtud ta sai. Ja tähistatud ka. Mõnes mõttes. Ja tegelikult olen ma sellega rahul, vähemalt kuni asjad kätte saame. Mul on pildid ju nagunii alati jubedad olnud, nii et mul po, ma pingviin :D


Aga mõtteid on ikkagi palju.

Leave a Reply

