Eh?

Loen paralleelselt kahe sõbra sissekandeid ja ei saa aru. Mis võib kaks inimest, kes alles hiljuti olid ka omavahel head sõbrad, viia selleni, et üks üritab teist rohkem vihata kui teine esimest? Loen ja ei saa aru. Vahepeal tundub, et üks on maha rahunenud, aga seda enam süttib teine. Mina tõmban sellistel hetkedel pea õlgade vahele ja poen kas või voodi alla. Ja kui üht või teist näen, teen igaks juhuks pai, et nad endale ega teisele veel rohkem haiget ei teeks.

Ma arvan, et see, et ma midagi suurt põhjustest ei tea, on isegi hea. Ma ei tahagi teada, lihtsalt kurb on seda kõrvalt vaadata. Flegma, nagu ma sellistes asjades sunnin ennast olema. Ükskõik, mis, peaasi, et ei hakkaks omaalgatuslikult asju “parandama”. Iseenesest ju tahaks, et mõlemal oleks hea, aga selleni peavad nad ise jõudma.


Some things are better left untouch.

2 thoughts on “Eh?

  1. A cloud does not know why it moves in just such a direction and at such a speed, it feels an impulsion…this is the place to go now. But the sky knows the reason and the patterns behind all clouds, and you will know, too, when you lift yourself high enough to see beyond horizons…

    (Richard Bach)

Leave a Reply

