Et kõik ausalt ära rääkida, peaksin ma alustama sellest, kuidas…

Ei viitsi enam sama juttu jälle üle rääkida, seega teen seda siin ühe korra veel ja siis lugegu kõik teised, kes seda veel ei ole küsinud või kes on selle ära unustanud, siit. Ehk siis seletus, miks ma laupäevast saadik lonkan, pikemaid maid läbida ei taha ja trepil naljakalt kõnnin.

Astusin paljajalu klaasi otsa. Konjakiklaasi otsa. Jepp, oli šokk, oli valus, verd tuli palju. Ei läinud traumapunkti. Miks? Ei tulnud selle pealegi. Kus Tartus üldse on traumapunkt, ah? Maarjamõisas? Kas ma elan Annelinnas või jaa? Kust kurat ma peaks selle peale tulema, et sinna minna, kui mul verd voolab mitmest kohast ja ilgelt valus on?

Ah et mis konjakiklaasi? “Unenäovabriku” kohviku konjakiklaasi otsa. Korrastasin rekvisiite, klaas oli voodi ees koos teiste nõudega, ootas kööki pesema viimist. Astusin tagurpidi voodi pealt alla, otse klaasi otsa. Keset jalga. Nüüd on vastik kõndida. Klaasi enam pesta pole vaja. Kõik, mis sellest alles jäi, on omadega juba prügimäel. Vähemalt ma arvan nii.

Tahate teada, mis kogu asja juures eriti “naljakas” on? Minu elu.
* Elan teisel korrusel. Trepid.
* Kõnnin tööle jala. 15-20 minutit, nüüd obviously kauem.
* Enne tööd käin ülikooli peahoonest läbi. Treppe vähe, aga on.
* Tööl käin Lutsu tänaval – munakivitee ja kolmas korrus. PALJU treppe.
* Veel käin tööl Genialistide klubis – seisev baaritöö, saal teisel korrusel. Trepid.
* Nüüd on Endspieli viimased etendused – pärmivabriku hoovimajas, muidugi teisel korrusel. Trepid.
* Reedeti käin koolis ka – peahoones, keldrikorrusel, mis tähendab treppe. Praktikumi teen töö juures, mis tähendab veel treppe.


Palju õnne!

Leave a Reply

