Kas ma võin lihtsalt öelda…

…KUI VÄGA ma jälestan reporteritööd? Ma mõtlen õppeainet ülikoolis ja suhtumist, mitte üldist reporteritööd. See viimane on tore, kui sul on mingisugune loominguline vabadus. TÜ-s olen ma õppinud, et seda sul seal ei ole. Kaks viimast aastat olen ma iga kord viimasel päeval, kui ainelt maha regada saab, seda ka teinud. Ja sellevõrra olen hetkel rohkem elus kui surnud. Aga sel aastal ma seda luksust endale enam lubada ei saa.

Mul ei ole Mart Raudsaare vastu absoluutselt midagi. Nii palju, kui me kokku puutunud oleme, on ta jätnud väga mõnusa ja muheda mulje. Aga. Ütleme nii, et meil oli ühe teise õppejõuga üks soovituslik-kohustuslik loeng ja kuigi mul läks seal päris hästi, jättis see mingiks ajaks paljudele meist oma jälje. Isegi mina hakkasin kirjutamist jälestama. Ja mul ei ole vaja, et see uuesti juhtuks. Jumal küll, ma ju töötan selles vallas igapäevaselt.

Pealegi ei taha ma seda ega ka mõnda järgmist nädalat neile enda elust anda. Sest mul on teater. Töö teatris. Festival, proovid, läbimängud, etendused. Ja see on nii palju kuradima huvitavam ja arendavam kui malli järgi tuimalt teksti vorpida. Nii mitu lõiku, igas lõigus uus info, uus allikas. Nii mitu tähemärki. No kurat, neid kodutöid, mis mulle A või B andsid, vaadates hakkab lihtsalt halb.

Ma tahan kirjutada SEOTUD teksti, mis eeldab, et allikas saab öelda rohkem kui ühe kuradi trafaretse lause. Ma tahan kirjutada nii, et seda oleks hea lugeda, mitte nii, et see kukuks välja nagu sõnastatud statistika. Vahel tuleb ka seda teha, aga mitte IGA KURADI NÄDAL! Vabandust, aga mul hakkab lihtsalt reedeti halb. Ja nii terve semestri vältel, kui just valdkond pole juhuslikult huvitav.


Seda USA-reisi on jaanuaris ikka VÄGA vaja.

2 thoughts on “Kas ma võin lihtsalt öelda…

  1. Eiph. Pigem nägi asi nii välja, et teised läksid kümneks kohale, said esimesena kohe ära bronnitud ja mina hüppasin umbes tund hiljem läbi ja maksin raha ära.

Leave a Reply

