Tegelikult…

…olen ma vahepeal ka kirjutanud, aga Pärnus oli lihtsalt kohutavalt halb internetiühendus mis päädis otse loomulikult sellega, et blogisissekanded ei jõudnud avalduda ega midagi. Ja et ma olen piisavalt laisk, ei viitsinud ma asju ka uuesti kirjutama hakata.

Igatahes võin kokkuvõtvalt öelda seda, et juriidiliselt on kõik korrektne, ehk siis jokk. Homme-ülehomme kaks eksamit (nädalavahetusel kuskil printida-paljundada ei saa), kust tuleb KINDLASTI läbi saada. Pluss veel töökohtade vahel asjade klaarimine. Helgemad hetked juba pärast viimast eksamit.

Teisipäeval on Tormi esikas ja kolmapäeval pärast etendust Lutsus Taneli lahkumispidu, kes jätab meid pikemaks ajaks maha ja läheb Taani (mis iseenesest ei ole tore, aga vähemalt saab pidu). Ja neljapäeval pidi ka midagi olema, ma nüüd päris täpselt ei mäletagi, mis, aga midagi oli…

Ja siis läheb hulluks kätte ära, sest ma pean oma seminaritööga tegelema hakkama. Teate ju küll, teema valima ja juhendaja võtma ja materjali koguma ja ära tegema ja kaitsma. Seda vast nii teema kui töö puhul. Eks ta ole. Sütevakas tegin nagunii aastatööd kahenädalavahetusega ära, mis ta siin Tartu Ülikooliski raskem peaks olema… *kõõks*


Aga täna teatris tööl ja nina konspektis, kui ma selle kuskilt kätte saan.

Leave a Reply

