Olgem konkreetsed

 

1. Kas sa said nime kellegi järgi? – Ei.

2. Millal viimati nutsid? – Paar päeva tagasi.

3. Kas sulle meeldib su käekiri? – Pigem jah.

4. Mis on su lemmiklõunasöök? – Oleneb.

5. Kas sul on lapsi? – Ei veel.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber? – Ma loodan küll.

7. Kas oled tihti sarkastiline? – Mina? Sarkastiline? Oh ei, loomulikult mitte!

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud? – Eip.

9. Millised on su lemmikmaisihelbed? – Tavalised kollased. Piima või jogurtiga.

10. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad? – Oleneb jalatsitest. Ehk siis jah ja ei.

11. Kas pead end tugevaks? – Kogemus on näidanud, et olen. Pidamine pidamiseks.

12. Milline on su lemmikjäätis? – Vanilje. Rosinatega näiteks. Või šokolaaditükkidega.

13. Mida märkad inimese juures esimesena? – Oleneb, millist osa ma temast kõigepealt näen (:

14. Roosa või punane? – Punane.

15. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib? – Ma olen liiga sõltuv.

16. Millise asja ostsid endale viimati? – Kotitäie viinamarju.

17. Mis värvi pükse ja sokke hetkel kannad? – Teksad on sinised, jalad paljad.

18. Mida viimati sõid? – Maisihelbeid piimaga.

19. Mida hetkel kuulad? – Precious “Cornered Love”.

20. Kellega telefonis viimati rääkisid? – Urmas Kruusega. Kusjuures päriselt ka.

21. Parim spordiala, mida telekast jälgida? – Jalgpall. Meistrite liiga.

22. Su juuksevärv? – Helepruun.

23. Su silmade värv? – Hallikassinised.

24. Kas kannad kontaktläätsi? – Ei.

25. Lemmiktoit? – Lasagne. Juku tehtud pajaroad ja pastad. KANA.

26. Mis värvi särki hetkel kannad? – Ei kannagi hetkel.

27. Suvi või talv? – Kusjuures täiesti oleneb.

28. Kallistused või suudlused? – Tahan.

29. Lemmikmagustoit? – Viinamarjad.

30. Mis raamatut hetkel loed? – David Almond “Skellig”

31. Mida su hiirematt kujutab? – Mul ei ole hiirematti.

32. Mida viimati telekast vaatasid? – Viimati nägin The Bee Geesi muusikaga popurriid VH1 muusikavideotest. Vaadanud pole ammu.

33. Lemmikheli? – Vaikus. Hingamine. Vihm. Mõmin.

34. Rolling Stones või The Beatles? – The Beatles.

35. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud? – Prantsusmaa.

36. Kas sul on mõni eriline oskus või anne? – Massaaž.

37. Kus sa sündisid? – Pärnu-Jaagupis.

38. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha? – Pole mõõtnud. Põhikoolis olin selles igatahes äss.

39. Millal tutvusid viimati uue inimesega? – Tõenäoliselt eile õhtul Kaarli sünnipäeval. Paar tutvustusringi nagu oli.


Konkreetselt. Annu tegi ees. Ja enne teda Daki.

Leave a comment